loading...
ایران ترانه
aliahmadi بازدید : 95 شنبه 29 تیر 1392 نظرات (0)

اظهارات خواننده آلبوم «همین...» درباره ماه رمضان و تیتراژ سریال «دود کش»:

رضا صادقی: خودم را در موسیقی آریا عظیمی نژاد رها کردم

رضا صادقی

ایران ترانه  – بهمن بابازاده: خواننده آلبوم «همین...» در گفتگو با سایت «موسیقی ما» درباره فعالیت های جدید خود و حضورش در قالب خواننده تیتراژ سریال «دودکش» صحبت های جالبی را بر زبان آورد. رضا صادقی که سال گذشته تیتراژ اش از برنامه «ماه عسل» حذف شد تا جنجال های فراوانی در رسانه ها بوجود بیاید درباره حضور اش در قالب خواننده تیتراژ سریال «دودکش» به «موسیقی ما گفت: «بزرگترین دلخوشی من در هر رمضان این است که در لحظات قبل یا بعد از افطار مردم که به لحاظ فیزیکی و روحی و معنوی آرامش دارند صدای من را بشنوند و بپذیرند. اینقدر از این قصه دلخوش هستم که شاید یک کم حرفم پر رویی باشد ولی خودم را در لذت عبادت آنها شریک می بینم. این بزرگترین دلخوشی است که حداقل من با آن زنده ام.»

 

صادقی درادامه درباره چگونگی این حضور و تیم کاری جدیدش نیز گفت:«آقای «آریا عظیمی نژاد» یکی از افراد مورد علاقه من در آهنگسازی و تنظیم های خاص بود و جزو موزیسین های با شعور ایران است. البته جسارت به سایر دوستان نباشد چون منظورم شعور موسیقایی بالای ایشان است. دوست داشتم با ایشان همکاری داشته باشم ولی سعادت نمی شد. تا اینکه «پویا نیکپور» پیشنهاد آریا عظیمی نژاد را با من در میان گذاشت و با کمال میل پذیرفتم. خیلی جالب است که آریا گفت تا کنون در ذهنم نبود که کاری بسازم و «رضا صادقی» بخواند. ولی وقتی شعر و فضای کاری در ذهنم آمد ناگهان صدای تو در گوشم پیچید. برای اولین بار بود و احساس کردم که باید یک کار متفاوت تر از همیشه انجام بدهم. فارغ از اینکه پاپیولار باشد یا نباشد یا اینکه جزو برند و موزیک روز باشد یا نباشد. به نوعی خودم را در موسیقی آریا عظیمی نژاد رها کردم. برای خودم جایگاه آموزنده خیلی خوبی داشت.»

 

صادقی درباره تیتراژ بقیه سریال ها و حضور پررنگ چهره های مطرح موسیقی در برنامه های ماه رمضان امسال گفت:« خدا را شکر همه امسال عالی بودند. من خودم تیتراژ «احسان خواجه امیری» و «فرزاد فرزین» را خیلی دوست داشتم. خدا را شکر می کنم که امسال عوامل برنامه ها برای تیتراژها ارزش قائل شدند. قبلا اصطلاحا بزن و در رویی بود! ولی این بار یک معنا و تعبیر گرفته است و این برای موسیقی باعث خوشحالی است. امسال ماه رمضان، ماه عسل موسیقی است. تعارف نداریم و بالاخره هر مدیریتی و هر سیستمی باید بپذیرد که موسیقی پاپ امروز ما یک موسیقی محترم است که مردم خواهان آن هستند و در نتیجه می توان تفکر و تعقل را می توان با آن ادغام و به مردم ارائه کرد. خدا را شکر اتفاق افتاد و کلام برای تیتراژها بسیار خوب است و برای تمام تیتراژها زحمت زیادی کشیده اند. من خودم واقعا تلاش آریا عظیمی نژاد را دیدم و خیلی به فکر بود که تداعی داشته باشد از موسیقی های دوران خاطرات دهه پنجاه ایران تا مدرنیته الان. سایر دوستان من هم همین فکر را کرده اند نظیر تنظیم «علی بیرنگ» که فوق العاده است یا کار خوب فرزاد که به نظر متفاوت تر از همیشه خوانده است. تو فکر کن آیا مسئول یا مدیر یا برنامه ریزی می تواند از این شرایط چشم پوشی کند؟ محال است به نظر من و امیدوارم بهتر از این هم بشود. چون زمانی که آقای دکتر «روحانی» رییس جمهور شدند یک قول هایی داده شد و فرمودند که«تدبیر و امید». امیدوارم تدبیری بشود که امید اهل موسیقی بیشتر و بیشتر بشود.»

 

صادقی در انتهای صحبت هایش نیز افزود:«امسال ماه رمضان دلم خیلی بیشتر و بیشتر برای پدر و مادرم تنگ شد. هر سال سعی می کردم این موقع آنجا باشم ولی امسال بنا به دلایلی دلم خیلی بیشتر و بیشتر تنگ شد. امیدوارم به حق علی(ع) امسال همه و به خصوص دوست عزیزم آقای «محمدحسین توتونچیان» که پدرشان را به تازگی از دست دادند دلتنگی کمتری داشته باشند و آنهایی هم که دارند قدرشان را بیشتر بدانند. امیدوارم ماه رمضان ماهی باشد که آدم در کنار ضیافت خدا بتوانیم میزبان محبت بیشتری از خانواده اش باشد که همیشه قدرشان را بداند و انشالله هیچ کسی دلتنگ خانواده نباشد. همچنین لازم می دانم 28 تیرماه سالگرد درگذشت بزرگمرد سینما و نمایش ایران مرحوم «خسرو شکیبایی» عزیز را تسلیت عرض کنم.»

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
خرید آلبوم مجاز
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 9233
  • کل نظرات : 377
  • افراد آنلاین : 230
  • تعداد اعضا : 873
  • آی پی امروز : 706
  • آی پی دیروز : 608
  • بازدید امروز : 2,259
  • باردید دیروز : 2,025
  • گوگل امروز : 10
  • گوگل دیروز : 9
  • بازدید هفته : 6,931
  • بازدید ماه : 6,931
  • بازدید سال : 238,169
  • بازدید کلی : 3,375,118
  • Alexa
    Alexa Certified Traffic Ranking for http://irantaraneh.rozblog.com/
    شبکه اجتماعی
      ADSADS 

    فول آلبوم ایرانی
    احسان خواجه امیری

    بنیامین بهادری

    محسن یگانه

    فرزاد فرزین

    بهنام صفوی

    محمد علیزاده

    مرتضی پاشایی

    سامان جلیلی

    میثم ابراهیمی

    مهدی احمدوند

    محسن چاووشی