loading...
ایران ترانه
aliahmadi بازدید : 204 جمعه 18 مرداد 1392 نظرات (0)

در نخستین کنسرت خواننده آلبوم «منو رها کن»، در برج میلاد اتفاق افتاد:

یک دنیا عاشقانه در اولین کنسرت مهدی یراحی

مهدی یراحی

ایران ترانه : نخستین کنسرت «مهدی به راحی» در برج میلاد در حالی بروی صحنه رفت که این خواننده برای اولین اجرای زنده‌اش، برنامه‌ها و غافلگیری‌های قابل توجهی را در نظر گرفته بود و نشان داد قابلیت‌های بالایی را نیز در اجرای زنده داراست.

 

این برنامه در حالی با یک ساعت تاخیر آغاز شد که قبل از این کنسرت، همایش تقدیر از سه کوهنورد ایرانی فوت شده ایرانی با حضور خانواده های آن‌ها در سالن میلاد برگزار شد و در حالی که قرار بود این برنامه ساعت 20 تمام شود، با یک و ساعت و نیم تاخیر سالن در اختیار کنسرت گذاران قرار گرفت.

 

یراحی با قطعه «رو به این جاده به بن بست برو» برنامه‌اش را آغاز کرد و بلافاصله با قطعه «هوای تو» باعث شد دوستدارانش، شاهد اجرای قطعات محبوب قدیمی این خواننده باشند.

 

این خواننده در ادامه با اجرای قطعات آلبوم «منو رها کن» برنامه‌اش را ادامه داد و به مرور و پس از هر قطعه، به معرفی مهمانان حاضر در سالن پرداخت تا جمعیت در سالن مهمانان برنامه این خواننده را بهتر بشناسند. سیروان خسروی، زانیار خسروی، روزبه بمانی، مریم حیدرزاده، شهرام شکوهی، شهاب رمضان، رستاک حلاج، زهرا عاملی، امید جامع، آرون حسینی، آرش پاکزاد، هومن نامداری و... از چهره های سرشناس حاضر در سالن بودند.

 

در اواسط برنامه احسان علیخانی به دعوت «مهدی یراحی» روی سن آمد و حضور این مجری محبوب برنامه «ماه عسل» با استقبال جمعیت رو به رو شد. علیخانی در این بخش به دکلمه یک از قطعات یراحی که خودش ترانه سرای آن بود پرداخت و به راحی نیز با پیانو او را همراهی کرد.

 

اجرای دو قطعه عربی از بخش‌های پرطرفدار این کنسرت بود و این خواننده در بخش دیگری از کنسرتش، از «امید حاجیلی» خواست که روی استیج بیاید و او را در یکی از قطعات اش همراهی کند. حاجیلی با سبک و انرژی همیشه قابل توجه اش باعث شد انرژی فراوانی به حاضرین تزریق شود و این تک قطعه با تک نوازی پر حرارت این هنرمند، بخش دیگری از این کنسرت را شامل می‌شد.

 

اما بخشی که همه منتظر آن بودند اجرای قطعات تیتراژ «ماه عسل» بود که یراحی برای اجرای آن‌ها از «رضا تاجبخش» برای حضور در پشت پیانو دعوت به عمل آورد و از او به عنوان «بهترین نوازنده پیانوی ایران» نام برد.

 

جذاب‌ترین بخش برنامه این خواننده بدون شک اجرای آرام و سرشار از احساس عاشقانه قطعات «سازش» و «هر جای دنیایی» بود که باعث شد استقبال جالبی از این خواننده به عمل بیاید. «احسان نی زن» نیز در این بخش با ویلن اش، یراحی و تاجبخش را همراهی می‌کرد.

 

در انتهای برنامه نیز به درخواست جمعیت حاضر در سالن قطعات عربی و شاد این خواننده برای دومین بار اجرا شد تا حاضرین با یک انرژی توام با شور و شوق عاشقانه، سالن را ترک نمایند.

 

حاشیه‌ها:

* عدم معرفی روزبه بمانی از سوی یراحی باعث شد برخی از حضاز با صدای بلند این ترانه سرای خوش ذوق حاضر در سالن را مورد تشویق قرار بدهند.

* برخی ناهماهنگی‌ها از سوی مسئولین اجرایی باعث شده بود که تا حدود 15 دقیقه بعد از شروع برنامه، همچنان رفت و آمدها در ردیف‌های نخست سالن ادامه داشته باشد.

* یراحی در انتهای برنامه‌اش از مسئولین شرکت «اکسیر نوین» و سایت «موسیقی ما» به خاطر همکاری و تلاشهایشان برای اجرایی شدن این کنسرت و اطلاع رسانی خوب این برنامه تشکر و قدردانی نمود.

* یراحی در صحبت‌هایش، از انتشار آلبوم «امپراطور» تا اواخر شهریور به همت موسسه «اکسیر نوین» خبر داد.

* پدر و برخی از اعضای خانواده مهدی یراحی نیز در سالن حضور داشتند.

* تعداد زیادی از دوستداران این خواننده برای دیدن نخستین اجرای او از اهواز مسافر تهران شده بودند.

* یراحی در مجموع نشان داد که خواننده ای مشخصا استیجی و با قابلیت‌های بالا در اجرای زنده است و در ارتباط گرفتن با جمعیت از روی سن نیز به خوبی تبحر دارد.

* رهبری ارکستر این خواننده بر عهده «امیر علیزاده» بود.

* محمد حسین تفرشی و مهدی سوفالی برگزار کننده گان این کنسرت بودند.

* این کنسرت را می توان اولین کنسرت رسمی موسیقی پاپ در ماه رمضان دانست که در نوع خودش بسیار جالب بود.

 


]

منبع : موسیقی ما

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
خرید آلبوم مجاز
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 9233
  • کل نظرات : 377
  • افراد آنلاین : 62
  • تعداد اعضا : 873
  • آی پی امروز : 459
  • آی پی دیروز : 499
  • بازدید امروز : 768
  • باردید دیروز : 1,138
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 12
  • بازدید هفته : 1,906
  • بازدید ماه : 1,906
  • بازدید سال : 233,144
  • بازدید کلی : 3,370,093
  • Alexa
    Alexa Certified Traffic Ranking for http://irantaraneh.rozblog.com/
    شبکه اجتماعی
      ADSADS 

    فول آلبوم ایرانی
    احسان خواجه امیری

    بنیامین بهادری

    محسن یگانه

    فرزاد فرزین

    بهنام صفوی

    محمد علیزاده

    مرتضی پاشایی

    سامان جلیلی

    میثم ابراهیمی

    مهدی احمدوند

    محسن چاووشی